Frequently Asked Question

Het scherm geeft een zwart beeld
bijgewerkt op 7 jaar geleden

Voor het goed functioneren van het FlexScreen narrowcasting systeem is het van belang dat:
a. het scherm aanstaat
b. de player (pc) aanstaat
c. het scherm en de player correct met elkaar zijn verbonden.

1. Controleer eerst of de player (pc) aan staat.
Als dit niet het geval is kunt u proberen de player aan te zetten. Let hierbij wel op het type player. Een zgn. "losse" player kan zonder meer worden aangezet. Heeft u een Samsung SBB player in combinatie met een Samsung scherm adviseren wij u eerst goed te lezen hoe dit moet. Dit staat beschreven in de Veel gestelde vragen rubriek "Het omgaan met schermen en PC's".

2. Controleer dat het scherm aanstaat.
Kijk hierbij naar de powerled van het scherm, de aan/uit schakelaar en controleer of het scherm niet in stand-by modus staat.

3. Controleer de aansluitingen.
De player moet aangesloten worden op het lichtnet voor stroom en via een VGA of HDMI kabel aan het scherm.



Als het bovenstaande niet de gewenste oplossing geeft, dan kan er iets anders aan de hand zijn.

4. Controleer ook of het scherm op het juiste kanaal staat.
Iin de meeste gevallen is dit VGA, PC, HDMI of Magicinfo. De bron invoer (source) van een scherm kan worden gewisseld via de afstandsbediening.

5. Als de player wel aan staat kunt u de player opnieuw proberen op te starten door de aan/uit knop ingedrukt te houden totdat de powerled uit staat Start de player vervolgens weer op.

Indien dit allemaal geen resultaat geeft kunt u het beste telefonisch contact met de FlexScreen helpdesk opnemen.

Een ogenblik geduld!

Een moment geduld alstublieft...