Frequently Asked Question
De player heeft geen verbinding met de narrowcasting server.
Last Updated 7 years ago
Indien vanuit de FlexScreen server omgeving geen verbinding is met de player (PC) op locatie van het scherm dan zijn er doorgaans twee mogelijke oorzaken.
1. Er is geen internet verbinding.
Er draait op het scherm wel een presentatie. U ziet echter alleen "statische" informatie. Gegevens afkomstig van internet zoals weer / verkeer / website / Facebook berichten / twitter berichten functioneren niet.
In dit geval is het van belang dat het netwerk wordt hersteld zodat de FlexScreen player weer een verbinding naar buiten kan maken. Neem contact op met uw lokale systeembeheerder en FlexScreen om dit probleem op te lossen.
2. De player functioneert niet.
Wellicht staat de player uit. u ziet dan geen presentatie. Het scherm is zwart en staat uit. De Player staat dan ook uit. Indien mogelijk kunt u de player aanzetten. Let hierbij wel op het type player. Een zgn. "losse" player kan zonder meer worden aangezet. Heeft u een Samsung SBB player in combinatie met een Samsung scherm adviseren wij u om met ons contact op te nemen voor de juiste procedure om het systeem weer aan te zetten.
1. Er is geen internet verbinding.
Er draait op het scherm wel een presentatie. U ziet echter alleen "statische" informatie. Gegevens afkomstig van internet zoals weer / verkeer / website / Facebook berichten / twitter berichten functioneren niet.
In dit geval is het van belang dat het netwerk wordt hersteld zodat de FlexScreen player weer een verbinding naar buiten kan maken. Neem contact op met uw lokale systeembeheerder en FlexScreen om dit probleem op te lossen.
2. De player functioneert niet.
Wellicht staat de player uit. u ziet dan geen presentatie. Het scherm is zwart en staat uit. De Player staat dan ook uit. Indien mogelijk kunt u de player aanzetten. Let hierbij wel op het type player. Een zgn. "losse" player kan zonder meer worden aangezet. Heeft u een Samsung SBB player in combinatie met een Samsung scherm adviseren wij u om met ons contact op te nemen voor de juiste procedure om het systeem weer aan te zetten.